top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאפסילון תעשיות

ייצור פלסטיק איכותי למכשור אלקטרוני

עודכן: 19 באפר׳ 2023


ייצור פלסטיק
ייצור פלסטיק


ייצור פלסטיק למכשור אלקטרוני ותהליכי ייצור

ייצור פלסטיק הוא מרכיב חיוני בתעשיית האלקטרוניקה מזה שנים. ממחשבים ומכשירי טלקומוניקציה ועד מוצרי אלקטרוניקה ומכשירים רפואיים, רכיבי פלסטיק מהווים מרכיב חשוב בייצור מכשירים אלקטרוניים.

כשמדובר בייצור פלסטיק למוצר אלקטרוני, ישנם מספר תהליכי ייצור פלסטיק נפוצים וניתן לומר שייצור בהזרקת פלסטיק הוא הנפוץ והמתאים ביותר לרוב המוצרים שכן הזרקת פלסטיק מאפשרת להגיע לצורות שונות וברמות דיוק ואיכות גבוהות הנדרשות במוצרי אלקטרוניקה רבים.


אבל ייצור חלקי פלסטיק הוא לא רק חלקים, הוא גם ובעיקר יצור תבנית או מספר רב של תבניות, שהם למעשה הכלי שמאפשר את ייצור מוצרי הפלסטיק, ובכדי שנוכל לקבל חלקים באיכות טובה אנו חייבים גם תבנית איכותית שתתאים לחומרי הגלם שתוכננו למוצר, לכמות ההזרקות המתוכננת לקצב הייצור הנדרש ועוד.


איך מייצרים חלקי פלסטיק איכותיים?

במשפט אחד , מייצרים תבנית פלסטיקה איכותית שתאפשר לייצר חלקי פלסטיק איכותיים , ובהרחבה ניתן לומר שכל תבנית פלסטיקה מתחילה בתכנון מוקפד שבו אנו מקבלים את השרטוטים של החלקים הנדרשים ובודקים אותם היטב בהיבט הייצור, כך למעשה כל חלק וחלק עובר אנליזה מוקפדת שבה מאתרים בעיות שיכולות להיות בזמן ההזרקה של החלקים כגון מציצות בחומר הגלם, סימני הזרקה בולטים, מקומות מתאימים של כניסת חומר ויציאה ועוד. כל אלו חייבים להיבדק היטב אחרת לא יהיה אפשרי להגיע לגמר יפה ואיכותי של החלקים. אז במעבר שבין תכנון החלקים לייצור התבנית ניתן בהחלט לומר ש "סוף מעשה במחשבה תחילה" , והחשיבה חייבת להיות מקצועית ולהסתמך על ניסיון רב.


5 סיבות למה כדאי לייצר את חלקי הפלסטיק שלכם עמנו:


1.ניסיון ומומחיות: עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתכנון ובייצור מוצרי פלסטיק רבים , בניהול הייצור ומתן שירות צמוד ללקוחות, אנו בטוחים שהניסיון הזה יאפשר לכם לייעל את התהליך, יאפשר לכם להימנע מטעויות, ובעיקר יוביל אתכם לייצור תחרותי יעיל ואיכותי.


2.מקצועיות – אנו יודעים מה לא לעשות!. אתם מוזמנים להתייעץ עמנו בכל שלב, נסייע לכם בפתרון בעיות תכנוניות, בבחירת חומרי הגלם הנכונים בחשיבה קדימה לייצור איכותי ויעיל וכו'...


3.הבטחת איכות: אנו יודעים שכל מנת ייצור חייבת להיות איכותית ומוקפדת מאוד וזאת בכדי שתוכלו לספק ללקוחות שלכם מוצרים ברמה הגבוהה ביותר. בייצור פלסטיק בסדרות, כל מנה ומנה חייבת להיות זהה ועקבית למנה שקדמה לה ולהיבדק היטב. אז על איכות המוצר אין פשרות ותהליכי הבטחת האיכות הם חלק מובנה בתהליך הייצור עמנו, כל חלק וחלק שמיוצר עובר בדיקה קפדנית לאורך תהליך הייצור (התחלה, אמצע, סוף) בכדי לוודא את איכות החלקים המיוצרים ולהבטיח שחלקי הפלסטיק שתקבלו יהיו ברמת ייצור וגימור מושלמים.


4. שירות שירות שירות! , זה חלק בלתי נפרד מהייצור , אחרי שהתהליך יסתיים והייצור נכנס לרוטינה, תמיד יש בלת"מים תמיד יש שינויים, תמיד נדרש לקדם או לדחות מנות ייצור וכאן נכנס השירות שלנו. תקבלו מאתנו שירות מאוד קרוב ומותאם אישית לכם כחברה, נעבוד עמכם צמוד בכדי לעמוד בכל האתגרים האלו ברמת שירות מעולה עם חיוך על הפנים.


5.מחירים מעולים: כולם יודעים שיש מחירים שונים לרמות ייצור ואיכות שונה , אז אצלנו יש רמת מחיר תחרותי וייצור איכותי , ולא נתחמק מהתשובה לשאלה של מה זה תחרותי? אז בשפה הכי ברורה שיש, תחרותי זה המחיר הטוב ביותר לרמת הייצור והאיכות הנדרשת. אנו מחויבים לתת לכם את המחירים הטובים ביותר כדי שגם בהיבט המחיר החיוך יתלווה אליכם.



אז איך מתקדמים ?

שולחים לנו את השרטוטים של החלקים שנדרשים לכם בקבצי 3D , מצרפים כמה מילים על הפרויקט המוצר והכמויות שאתם נדרשים להם ,נותנים לנו לעשות את כל הבדיקות ומקבלים הצעת מחיר תחרותית וראש שקט של ייצור ...



לייעוץ אישי והצעת מחיר מדהימה לחצו כאן !














57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פרטי התקשרות

רחוב מוטה גור 7, פארק אולימפיה, בניין C

פתח תקווה

טל: 03-7519050

אימייל: office@epsilonsite.com

  • Facebook
  • LinkedIn
  • whatsapp

אודות אפסילון תעשיות

אפסילון תעשיות הינה חברה הנדסית מאושרת ISO 9001:2015 עם למעלה מ- 25 שנות ידע בעיצוב, פיתוח וייצור של מכשור אלקטרוני. עם שירות מקצה לקצה ומאות פרויקטים ממגוון רב של תחומים ולקוחות בארץ ובעולם, אנו יודעים להפוך כל פרויקט או רעיון למוצר מוביל ומנצח.

© כל הזכויות שמורות לאפסילון תעשיות

25 years experience.png
שחור לבן עברית (5).JPG
bottom of page