top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאפסילון תעשיות

לקסן ומדבקות לקסן


לקסן הוא סוג של פולימר העשוי מפוליקרבונט, הוא ידוע בחוזקו, עמידות בפני פגיעות, ובהירות אופטית. משתמשים בלקסן במגוון רחב של תעשיות בגלל התכונות הייחודיות שלו. שימוש בלקסן מאוד נפוץ ביישומים הדורשים חומרים קלי משקל ועמידים בפני שבירות, למשל מדבקות ומסכים למכשור אלקטרוני, משקפי מגן, חלונות חסינות בפני כדורים, רכיבים לרכבים. בנוסף, ניתן לעצב את הלקסן בקלות לצורות מורכבות, מה שמאפשר למעצבים ומהנדסים גמישות בייצור מוצרים חדשניים. השילוב של חוזק, שקיפות, וורסטיליות, הופך את הלקסן לבחירה פופולרית בהרבה יישומים שונים.


מדבקות לקסן מציעות מספר יתרונות על פני מדבקות מסורתיות יותר המיוצרות מחומרים אחרים, היתרונות הן: שילוב של עמידות, רבגוניות, חוזק, מראה אסטטי, ועוד... במאמר הנוכחי נעמוד על המאפיינים והיתרונות של מדבקות לקסן.


1.עמידות :

אחד מהסיבות העיקריות בשימוש במדבקות לקסן בתעשייה היא העמידות שלהן. לקסן ידוע בעמידות שלו בפני סדקים, שברים ועוד. המאפיין הזה מבטיח שמדבקות העשויות מלקסן יכלו לעמוד בפני תנאי סביבה קשים, כמו טמפרטורות חריגות, לחות, וחומרים כימיקלים שונים, וזאת מבלי לפגוע בשלמות ומראה החומר.


2.רבגוניות:

מדבקות לקסן מציעות רבגוניות במובנים של עיצוב, אפשרויות הדפסה, ומשטחי יישום. מפאת העמידות הגבוהה לחום, ניתן להשתמש במדבקות לקסן למגוון רחב של חומרים, הכוללים מתכת, פלסטיק, זכוכית, ועוד. ובנוסף, ניתן להצמיד את הלקסן למשטחים ישרים או מעוקלים.


3.איכות הדפסה מצוינת ובהירות גרפית:

מדבקות לקסן מספקות איכות הדפסה ובהירות גרפית גבוהות, לכן הן מאפשרות שכפול של עיצובים מורכבים, תמונות, וטקסט עם דיוק גבוה. המשטח של הלקסן מאפשר הדפסה ברזולוציה גבוהה, מה שמבטיח צבעים חדים וברורים.


4.בטיחות ותקינה:

בתעשיות שבהן חלה חובה לעמוד בתקני בטיחות ורגולציות, מדבקות לקסן מציעות פתרון שיכול לעמוד בדרישות מחמירות, עם יכולת עמידות גבוהה והיצמדות למגוון סוגי חומרים.


שימושים למדבקות לקסן בתעשיית האלקטרוניקה והחשמל


1.סימון מוצר ומיתוג: משתמשים במדבקות לקסן באופן רחב לזיהוי מוצרים.


2.מדבקות לוח בקרה: מכשור אלקטרוני לעיתים כולל לוח בקרה עם לחצנים שונים וחלונות, ומדבקות הלקסן הן בחירה אידיאלית ליישומים הללו. הדפסה באיכות גבוהה של המדבקות מבטיחה סימונים ברורים וקריאים, מה שמשפר את חווית המשתמש.


3.מדבקות מידע, הכוונה ואזהרה: ציוד אלקטרוני לעיתים דורש ציון מידע, פרמטרים ומושגים מקצועיים שונים והתכונות המיוחדות שלהם. מה שהופך את מדבקות הלקסן למתאימות מאוד לצורך הצגת מידע מגוון.


4.מדבקות למספר סידורי: למספרים סידוריים תפקיד משמעותי במעקב וניהול של ציוד אלקטרוני. ניתן להטביע בקלות על מדבקות לקסן מספרים סידוריים, ברקודים, קודי QR, מה שמבטיח זיהוי מדויק ואמין לניהול מלאי, ומטרות שירות שונות.


5.שכבות ומדבקות לוח מקשים: במכשור עם מתגי ממברנה או משטחי מגע, ניתן להשתמש במדבקות לקסן כמדבקות ללוח מקשים, ובכך לספק שכבת הגנה נוספת למקשים או אזורים רגישים למגע, מה שמונע בלאי ומאריך את חיי המכשור והשימוש בו .


6.תגיות ומדבקות: ניתן להשתמש במדבקות לקסן כתגיות או מדבקות ע"ג חלקים, מכלולים ומכשירים אלקטרוניים וחשמליים. ניתן להצמיד למדבקות הללו ברקודים, קודי QR, לשימושים רבים...


מדבקות הלקסן הפכו לבחירה פופולרית במגוון התעשיות בזכות התכונות המיוחדות שלהם, עמידות בפני תנאים קשים, יכולת ההדבקה למשטחים שונים, מעוקלים או ישרים, איכות הדפסה גבוהה, הכול הופך אותם לפתרון טוב לשימושים שונים בתעשייה.


9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

פרטי התקשרות

רחוב מוטה גור 7, פארק אולימפיה, בניין C

פתח תקווה

טל: 03-7519050

אימייל: office@epsilonsite.com

  • Facebook
  • LinkedIn
  • whatsapp

אודות אפסילון תעשיות

אפסילון תעשיות הינה חברה הנדסית מאושרת ISO 9001:2015 עם למעלה מ- 25 שנות ידע בעיצוב, פיתוח וייצור של מכשור אלקטרוני. עם שירות מקצה לקצה ומאות פרויקטים ממגוון רב של תחומים ולקוחות בארץ ובעולם, אנו יודעים להפוך כל פרויקט או רעיון למוצר מוביל ומנצח.

© כל הזכויות שמורות לאפסילון תעשיות

25 years experience.png
שחור לבן עברית (5).JPG
bottom of page